lisa pesan suruh klik:D

Monday 19 December 2011

Lisa SuriHANA nak ketemu Lisa SuriHANI:D

Ekceli nak cakap,WAAAAAAAA,sangat bahagia lu tau!weyh aku mula mula sedih,yelah bgn pagi pagi semata mata nak hantar email dgn rsvp dekat sofy utk tayangan perdana nih,sekali dah hantar bole pulak perasan tertinggal no.phone,kalut nak nangis sedih,silap kechik aku bole buat kan,jenuh dzafira dzulkarnain layan keluh kesah membernye di whatsapp,terima kasih tak terkira,melayan rungutan aku berbunyi"weyh aku tkdapat jumpa lisa""aku tak menang tiket tgk dgn lisa kat sunway""ko kan duk selangor,mana mana nampak lisa cakap peminat comell lote(muntahdarah)kim salam"dan macam2 lagi rungutannye,haha.kelakar.hantar sampai 6 kali takputus asa,bubuh no phone balik and yeay alhamdullilah dapat,mintak mintak mak bg pegi,kalo tak hmphh meroyan le depan mak,peluang mcam nih bukan selalu dapat mak:')

written by:Mango Munirah:)

No comments: