lisa pesan suruh klik:D

Wednesday 14 December 2011

Meja Sekolah

HELLO(:

kalo aku cakap semua org pernah buat vandalisme amacam?siyes aku tak tipu,aku pun same.hikhikhik.aku pernah conteng tilam hostel,lukis atas meja,buat"i was here in 2010" dekat dinding koridor,sumpah bodo,bhaha.zaman kanak kanak remaja hingusan,aku rase sume pernah buat.tp ni pndgan ak jeh,jgn pulok korg dtg nk tegakkan kebenaran kat aku,sape tk pernah buat alhamdulillah!tp mmg even aku sekolah perempuan aku rase baik mane pun pernah buat kerosakan kat harta sekolah,contoh terdekat"cikgu tgh ngajo ngajo,dpt cikgu bosan,tgh mengantuk pulok sbb rehat layan nasi lemak,mmg mata rase ditarik bagai nak durian runtuh by setan kan?tiba pulok subjek best penting kalo tido takpaham,mesti tgn korang gerak, paling baik le,korang conteng buku,takpun korang cabut2 kayu meja yg nak terlerai nyawa2 ikan kan?vandalisme le tuh.even ketua pengawas yg sekelas dgn aku pernah buat.haha.budak budak sekarang(konon ko zaman 70an,ceitt) jgn nak berlagak pulok dapat meja plastik mane buat vandalisme,elehh aku yakin budaya "i was here...dan sebagainye takkan pernah luput beb,korg lagi advance,liquid!haha!konon nak satu sekolah tau ko sekolah situ kan,untung untung jadi artis beratur org tangkap "i was here"ko kan,mcm bieber tuh tulis kan loker sekolah dea.apa apa pun aku pointless je sebenarnye,cume nak bagitau,vandalisme sebegini sekurang kurangnye tak susah kan org,malah membantu budak ngantuk dari tido.tak le tertinggal ilmu and jd mangsa bulian setan kan*tapi aku semua waktu tak kira subjek aku tido,konon penat lelah sgt le belaja,suh tanam padi baru tau.ouh ye,korang jgn pulok "i was here"sampai nak tulis penuh satu dinding tuh,melampau!takat kecik kecik tanda kenangan bolelah,guru besar kecik,pengetua pengemuda pun thumbs up suruh teruskan.kalo nk yg sebesar alam tu baiklah korang derma tenaga buat mural sekolah,dapat pahala(:aku nak nasihatkan kat org yg suka jahanamkan harta sekolah ni,bertobat le anda,kerana anda,mungkin tittle yg bakal pengetua pengemuda korang dapat ditarik balik,bahkan keriangan rakan rakan anda pudar tanpa warna gara gara takdapat main skipping,tali putus korang yg vandalisme jerut leher anak orang,padaiiyappa gara gara nak duit pegi cc,ceit mana layan dah,okayy nak duit beli iphone 4s,melampau.jd renung renungkan dan selamat meningalkan kreatif anda di dlm vandalisme ke jalan yg lebih baik,bye!
gunakan kekreatifan anda utk nmpak tali skipping di situ:D

written by:Mango Munirah:)

No comments: