lisa pesan suruh klik:D

Tuesday 13 December 2011

LISA SURIHANI DAMBAAN RAMAI,walaweyh.

okayy,aku sgt adore itu LISA SURIHANI-->adore pnye pasal aku caps lock.meh habaq mai,aku taktau apa  tarikan utama lisa surihani nih,nak kata pndai berlakon,aku rase agak kayu,aip jgn mrh aku pn minat gilaa jugak cume nih jujur,tp dea improve le:Daku taktau org lain tp aku minat punye minat smpai aku rase member kelas aku nk lepuk lepuk je dahi aku yg tak berapa nk jendul nih,haha.mane taknye,dlm kelas aku suruh yg perempuan pnggil aku lisa surihana,nk kate adik lisa le teww.asal tak suruh laki jugak,maluu!sedar diri,ehekk.haha.rase nikmat woo name seiras,bhaha.lg satu aku rase antara tindakan extreme aku jugak adalah dgn mengaku iklan garnier yg 2 tona lebih cerah,alaaa 2 tona sebelum cerah tu kulit aku,punye nk gather gather dgn lisa ye dok?apasal guna tona tknak pakai name warne kulit tuh terus,eh nih maruah kulit i sukahati le nak pkai apa.menyampah mak nyahh.haha,kesian mereka dilibatkan padahal tknak mengaku gelap le tewww.okayy aku meraban,back to the topic,ekceli simple jeh aku nak ckp,aku rase ramai org suke lisa,aku bg lisa le contoh terkemuka yg dikenali dan diminati ramai,bukan sebab muka dea,aku rase ramai je yg lg berlambak cun cantik sume,kan subjektif benda tuh.neelofa,even fasha sanda pun lawo kan.ikut sukahati kome,sebenarnye sebab perilaku dea,sopan dea,cara dea carry name dea,name keluarga dea dan maruah diri dea sume tuh le setakat nih sgt A+ utk kategori artis le,bg aku tuh punca utama org tkpernah mcm benci gilaa2 dgn dea,ramai yg suke ade lah,even dea bercinta dgn yusry org tak kecoh marah kan.so point nye kat sini,even kita rase diri kita tak lawo,hodoh mak rabii-nih bngsa tak sedar diuntung,okayy le ade mata hidung mulut lengkap semua anggota kan,bersykur yg penting kita jaga perilaku segalanye,pikir secara matang jgn cepat melatah bilaa org fitnah lempar mcm mcm kata kat kita kan,aku rase korang yg mcm nih le org pling cantik and people will look up on you.yg nak mengata men boom boom kebaboom pikir byk kali bila tgk kehandalan korg hndle.*aku pun takle mcm nih 100% tp semua org diberi peluang perbaiki diri dr semasa ke semasa kan?let's move on!keep rockin,sumpah mcm hape.thanks sape yg sudi baca(:
*walaupun yg lain nmpak awkward,lisa maintain ke'cun'an dea tuh,menangis cikgu bm dr tadika smpai spm,aish-.-'(credit to obefiend weiland)


written by:Mango Munirah:)

No comments: