lisa pesan suruh klik:D

Tuesday 13 December 2011

blogger blogger yg wa rase tiptop!

aku taktau asal rajin pulak aku meng-update,walaupun sedar tade sape pun bace sgt,huhuhu,tape nnti nak blogwalking kenalkan kat seantero dunia,bg sesiapa yg memiliki taraf simpati yg tinggi bolelah dtg melawat dan menilai blog yg tak berapa nk sekankang kera nih,merapatkan ukhwah eceyy ayat tak menahan.haha,okayy harinih malam nih detik nih nak ceghite sikit blog blog yg aku usha selama harinih.ekceli aku ade blog nih dah berzaman,dr f4 dr f5 konon ikut trend,kawan kawan ade kan,smpai le last last tersepuk berkepam jeh blog tuh,gamaknye kalo blog nih ade bau akibat disimpan lama2 aku dpt rase blog aku pling aish kambing pun malu sebab kalah lawan bau bdn dgn blog aku.okayy,blog first yg aku baca,memandangkan aku perempuan aku byk baca blog perempuan le,bak kate tv9 dekat dihati,ha gitulah perumpamaan nye.sebenarnye dulu punye noob aku nih,aku expect takde pun blogger yg femes femes melampau ni,well maklumle aku kan ikut trend kawan kawan pengaruh rakan sebaya jd semestinye aku baca blog luahan perasaan tak puas hati gaduh dgn pakwe kena kencing makcik kantin,jenis jenis gitu je lah.sungguh tak matang pikiran anda.last last bila aku masuk foundation nih barule aku tau setelah roommate ku dgn baik hati menunjukkan beberapa bloger terkemuka,aku tau sebab utama dea,mesti bosan,sebab ye la tiap kali nk sembg aku taktau aku takkenal.so mcm mne dea nk seronok bercerita kan,even before dea taktau yg aku tak knl blogger nih dea punya gaya penceritaan bukan tkat klah karamsinghwallia,taktau eja nama mmg dah mcm nk masuk pertndingan bercerita yg hadiah dia pt sejuta first class seat MAS,haha.bersungguh2 sampai aku tksmpai hati nak bgtau aku taktau apa dea ckp,semuanye terbongkar smpai satu saat dea musykil apasal gaya aku sembg pasal blogger tak serancak aku sembg topik lain,asyik hmm.ek.hbis tu?.lah yekee.wah mesti best gilaa.skrip yg diulangkali guna kantoi akhirnye,so lupakan cita2 nk jd penulis skrip ye.so dea suh aku bce mule2 maria elena,aku pun mls nk chot chet chot dgn dea,pegi le bukak kn,aku mcm wah menarik gak!last last aku pg tnye dea nama nama lain,then dea kata fatin liyana.sejak dua nama tuh aku discover le sendiri blogger blogger lain,tapi dlu kebanyakkan masa aku lebih prefer nk baca ohbulan sume tu,bkn blog personal.smpai satu saat aku cm,wah too many gosip.taksihat.haha,so aku ubah angin kapal aku,aku start baca Hanis Zalikha.aku baca dri latest post smpai ke dea punye first post.dr bi ke bm,dua dua okayy.kelakar.cun tp cool jeh,paling aku salute bilaa dea cari duit sendiri,susah nk jumpa anak remaja zaman milenium mcm nih.then aku jumpa Tiara Fazlin nih pun aku baca dari awal ke akhir mcm kekasih awal akhir aku je.ni aku suka baca sebab funnayy(funny)saje guna bahasa lidah bergulung bersimpul takbole lerai,pluss dea study oversea yg buat aku lgi kagum!paling latest Namee Roslan,even latest aku dah hbis khatam blog dea,haha.yg nih aku kagum sbb dea berani stand untuk dea punya  personal view,tak goyah kan.aku baca ade org comment blog dea agak pedas,but as for me,apa yg dea tulis mostly realiti harinih!apa yg jd zaman sekarang nih,terpulang individu tu,kalo pedas maksud terasa jdkan motivasi#justsaying.apa apa pun aku jrg tinggal jejak,just baca and blahh,amik mana mana yg bole dibuat pnduan.byk lagi blog aku baca,mcm blog abg zackzukhairi tuh,blog serius,jebon.byk le lagi,tp tiga tiga nih mcm wajib aku update dgn entry dorg,ouh tak dilupakan jugak Fatin Liyana and Maria Elena.Aku bukan nak diskriminasi gender,aku baca je semua,tp bila baca blog perempuan byk benda berkait dgn diri aku yg bole diubah,(:#makpanjang!

dua dua aku suka!lama dulu,haha

written by:Mango Munirah:)

2 comments:

wawaiyus said...

haha, sama la kite.. xpe, berbloging ni kite jgn hrp org baca. just untuk kepuasan diri n blog tu mcm digital diary yg tua2 nnti kite leh baca n refresh smua nya balik. already follow you :) give some support! go go sis mangomunirah! :D

mangomunirah said...

haha,thanks.same goes to you(: